6 Mart 2012 Salı

Aişe Hocanım veda etti

Wiesbaden Merkez Camii Bayan Din Görevlisi Aişe Temizoğlu görev süresinin dolması nedeniyle talebeleri ve cami cemaatiyle vedalaşarak Türkiye’ye döndü.Aişe Temizoğlu için düzenlenen veda yemeğine camiinin bağlı bulunduğu Rheingauviertel Hollerborn Muhtarı Angelika Kopp ve Batı Hessen Polis Teşkilatı Uyum Sorumlusu Komiser Döndü Yazgan da katıldı. Kadın ve Genclik Kolları adına Döndü Güventürk yaptığı konuşmada “ Burada kendi değerlerimizi unutmadan kimliğimizi her zaman ve her yerde onurla taşıyarak, kardeşlik duygularımızı çoğaltmaya calışıyoruz,devletimizin bizlere gönderdiği böylesine değerli din görevlileri  de bizlere bu anlamda çok yardım ettiler.Bunun için de değerli büyüklerimize teşekkür ediyoruz“diye konuştu.

İki yıllık görev süresi dolan Din Görevlisi  Aişe Temizoğlu ise“Bu benim Almanya’ya ikinci gelişimdi.Artık siz gurbetçilerimizi iyi tanıyorum.Ne sorunlarınız var,neye sevinirsiniz,neye üzülürsünüz daha iyi  biliyorum.Size veda ederken; sizlerden çocuklarınıza çok dikkat etmenizi istiyorum.Aile düzenini yakalamaya gayret edin ve birbirinizi asla bırakmayın,birlik olun.Hakkınızı helal edin“dedi.

Hiç yorum yok: